miggelbrink abr logo

Miggelbrink-ABR

Advies Begeleiding Realisatie

Waarom Miggelbrink

Een nieuw pand, een verbouwing of verhuizing realiseren? 

Miggelbrink-ABR weet hoe verschillende partijen denken en nemen ieders belang mee in beslissingen zodat alle betrokkenen als één team blijven opereren. De belangen van de opdrachtgever staan hierbij altijd voorop.

We hebben oog voor iedereen die een rol speelt in het proces, van verhuurder tot huurder en van architect tot onderaannemer.

Iedereen wordt de mogelijkheid gegeven om op de beste manier bij te dragen aan het realiseren van plannen zodat het eindresultaat de verwachting overtreft.

Projectmanagement

U heeft een duidelijke wens. Eigenlijk een voorwaarde: het nieuwe interieur of renovatie van uw gebouw moet de identiteit van uw organisatie zichtbaar maken. Kwalitatief, impactvol, zonder gedoe, binnen budget en volgens planning. Elk project is uniek. Miggelbrink-ABR brengt alle betrokkenen bijeen voor één doel….. uw doel.

Kantoren

Het kantoor is de plek waar wij elkaar te ontmoeten, plannen maken en visies met elkaar delen. Dit vraagt om verandering binnen het gebouw, de inrichting, en faciliteiten. Wij weten hoe de stappen moeten worden genomen om tot een perfect eindresultaat te komen.

Wij weten wat de markt biedt, wat er begroot moet worden en wat de planning is.

Wij zoeken binnen het kantoor vooral de verbintenis met elkaar. Door de ontwikkelingen in de maatschappij is de functie van het kantoor sterk aan het veranderen.

Zorg

De druk op de zorg is de laatste jaren groot geworden. Wij willen bewoners altijd een thuis blijven bieden. Miggelbrink-ABR weet als geen ander waar in de facilitaire omgeving, de inrichting en de werkprocessen de mogelijkheden liggen. Mogelijkheden die ondersteunend zijn aan zelfredzaamheid van individuele bewoners en bewonersgroepen. Deze frisse kijk op zorg opent mogelijkheden.

Hotels

De keuze maken voor juiste materialen, die perfect zijn verwerkt en een goede installatie zorgen dat een kamer langer mooi zal blijven. De beleving van de klant en mooie reviews zorgen voor de positieve beeldvorming van het hotel. Dit blijven de belangrijkste speerpunten.

De veiligheid, schoonmaak, een goed ontwerp en sterke materialisatie blijven ondersteunend aan deze beeldvorming.

Wij weten welke vragen in het proces ontstaan en helpen graag bij het vinden van de antwoorden.